نشست معاونین آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان با محوریت ارائه درس دفاع مقدس

نشست معاونین آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان با محوریت ارائه درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 18August 2024

نشست معاونین آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان با محوریت ارائه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، نشست معاونین آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان با حضور سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و معاونین دانشگاه ها سطح استان در سالن بزرگمهر معاونت آموزش، تحقیقات و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به اینکه از مهرماه سال‌جاری این درس توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یک درس عمومی الزامی در دانشگاه تدریس خواهد شد، اظهار داشت: در کنار فرصت مغتنم ایجاد شده برای ارائه درس آشنایی با  علوم و معارف دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان، تامین و آماده کردن اساتید برای این کلاس درس یک اولویت است.

وی ادامه داد: بکارگیری اساتید بدون مجوز توسط دانشگاه‌ها در این درس ممنوع است و اساتید پس از آزمون، مصاحبه و اخذ مجوز توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان باید بکارگیری شوند.

وی گفت: علاقمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها می‌توانند برای اطلاع از شرایط تدریس این درس در دانشگاه با واحد آموزش اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در ارتباط باشند.

نشست معاونین آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان سمنان با محوریت ارائه دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار