فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

تردد ۳۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از زائران اربعین در مرز خسروی

سردار «حاجیان» از تردد ۳۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از زائران اربعین از ابتدای ماه صفر تا پایان روز دوازدهم این ماه از پایانه مرزی خسروی به عراق خبر داد
کد خبر: ۶۸۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶ - 18August 2024

تردد ۳۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از زائران اربعین در مرز خسرویبه گزارش ‌دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید از مرز رسمی خسروی و بررسی روند تردد زائران در جمع خبرنگاران از تردد ۳۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از زائران اربعین از ابتدای ماه صفر تا پایان روز دوازدهم این ماه از پایانه مرزی خسروی به عراق خبر داد اظهار داشت: از مجموع زائرانی که از ابتدای ماه صفر این مرز رسمی را برای تردد به کربلای معلی انتخاب کرده اند ۷۴ هزار و ۳۶۹ نفر از زوار طی ۲۴ ساعت گذشته (شنبه ۲۷ مردادماه) از این مرز از کشور خارج شده و یا به کشورمان بازگشته اند.

وی بیان کرد: از مجموع ترددهای روز گذشته زائران از مرز رسمی خسروی، ۵۷ هزار و ۲۵۷ زائر از کشور خارج شده و در همین مدت ۱۷ هزار و ۱۱۲ نفر به کشورمان وارد شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تسهیل در تردد و خروج زائران از مرز خسروی گفت: زائران بدون هیچ گونه معطلی و توقفی و در بازه زمانی کمتر از پنج ثانیه از گیت های گذرنامه عبور می کنند و تشریفات خروج آنها از کشور انجام می شود.

سردار حاجیان با بیان اینکه همه امکانات لازم در پایانه مرزی خسروی برای پذیرایی از زائران فراهم است، افزود: همکاران ما در قسمت های مختلف آماده ارائه هرگونه خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت مناسب پارکینگ های تعبیه شده در مرز خسروی، گفت: این پارکینگ ها همگی شماره گذاری شده و به دوربین های مدار بسته و امکانات حفاظتی مجهز هستند و زائران با خیالی آسوده می توانند خودروهای خود را در آن ها قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار