امام جمعه پارس آباد:

راهپیمایی بزرگ اربعین، مهم‌ترین راه برای جهاد تبیین، دشمن‌ستیزی است

حجت الاسلام «باقری بنابی» گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین، مهم‌ترین راه برای جهاد تبیین، دشمن‌ستیزی و فرصتی برای نشان‌دادن ارادت همه ما به امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۶۸۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 18August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «علی اکبر باقری بنابی»امام جمعه پارس آباد امروز (یکشنبه) در در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین، مهم‌ترین راه برای جهاد تبیین است، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین، مهم‌ترین راه برای جهاد تبیین، دشمن‌ستیزی و فرصتی برای نشان‌دادن ارادت همه ما به امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حسینی اقتدار جهان اسلام را به نمایش می‌گذارد، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) الگو و نماد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است و مکتب عاشورا باید برای نسل جوان و نوجوان انقلاب تبیین شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه دشمنان از پیاده روی اربعین هراس دارند، گفت: امروز لبیک یا حسین (ع) یعنی در مقابل یزیدیان زمان ایستاده‌ایم و راهپیمایی اربعین هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود.

حجت الاسلام باقری بنابی افزود: همزمان با فرارسیدن روز اربعین حسینی مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با حضور گسترده مردم ولایی و حسینی پارس آباد هم برگزار خواهد شد و مردم ولایی و انقلابی و مرزدار شهرستان پارس آباد عشق و ارادت خود را به امام حسین (ع) و شهدای دشت کربلا ابراز می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار