تأکید بر اهمیت میزبانی شایسته از میهمانان ملی و بین‌المللی در اجلاسیه شهدای مازندران

جلسه‌ای با هدف هماهنگی و تأکید بر اهمیت میزبانی شایسته از میهمانان ملی و بین‌المللی اجلاسیه‌ شهدای مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ - 18August 2024

تأکید بر اهمیت میزبانی شایسته از میهمانان ملی و بین‌المللی در اجلاسیه شهدای مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه‌ای با هدف هماهنگی برگزاری اجلاسیه‌های ملی و بین‌المللی شهدای مازندران، با حضور سرهنگ پاسدار «عسگر مجیدی» معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه کربلا، «حسین ایزدی» مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران، «فریدون حاجی‌بابایی» رئیس هیات مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران استان مازندران و سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استانهای شمالی امروز در ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد.

در این جلسه، اعضا به بررسی جزئیات مربوط به اسکان و پذیرایی از میهمانان ملی و بین‌المللی دومین کنگره ملی شهدای مازندران پرداختند. تصمیمات اتخاذ شده در این نشست به منظور ارتقاء سطح خدمات و تسهیل در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و اجتماعی اتخاذ شد.

«حسین ایزدی» در این جلسه بر اهمیت حفظ و معرفی فرهنگ و یاد شهدای استان تأکید کرد و گفت: این کنگره فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام والای شهدا و انتقال پیام ایثار و فداکاری آنها به نسل‌های آینده است.

«فریدون حاجی‌بابایی» نیز با اشاره به نقش جامعه هتلداران در میزبانی از میهمانان، بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر میان نهاد‌های مختلف تأکید کرد تا این رویداد به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

اجلاسیه‌های ملی و بین‌المللی شهدای مازندران فرصتی برای گردهمایی و تبادل نظر در مورد ارزش‌های ایثار و شهادت است و امید می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این کنگره به یکی از رویداد‌های مهم فرهنگی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار