فرماندار بم:

جانبازان با اقتدار در راه دین از جان مایه گذاشتند

 «برزنگ» با اشاره به شکنجه اسرا در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق گفت: جانبازان عزیز با اقتدار در راه دین از جان مایه گذاشتند و تحمل آلام پس از اسارت نیز دشوار است و درک آن فقط توسط عزیزانی امکان پذیر است که آن دوره را تجربه کردند.
کد خبر: ۶۸۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 18August 2024

جانبازان با اقتدار در راه دین از جان مایه گذاشتند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،فرماندار بم، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده دو آزاده و جانباز بمی(منصور پورسلیم و خانواده شهید سعیدی صدر) دیدار و گفتگو کردند.

 «محمد برزنگ» فرماندار بم در این دیدار اظهار کرد: سربلندی امروز ایران اسلامی به واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

وی با اشاره به شکنجه اسرا در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق گفت: جانبازان عزیز با اقتدار در راه دین از جان مایه گذاشتند و تحمل آلام پس از اسارت نیز دشوار است و درک آن فقط توسط عزیزانی امکان پذیر است که آن دوره را تجربه کردند.

وی ادامه داد: جانبازان با اقتدار به علمدار کربلا، دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثارگری جانبازان محقق شده است.

«جشاری رئیس» بنیاد شهید و امور ایثارگران بم نیز در این دیدار گفت: در شرق استان کرمان ۷۶ آزاده داریم که ۵۳ نفر آنها در قید حیات هستند.

 وی افزود: جانبازان انسان‌هایی ایثارگر و جان برکف هستند که طی سال‌های جنگ تحمیلی، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم نمودند.

جشاری ایستادگی و صبر آزادگان و تحمل دردهای دوران اسارت را بسیار دشوار دانست.

منصور پورسلیم آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس که ۳۰ ماه از دوران جوانی خود را در اردوگاه تکریت عراق گذرانده، در این دیدار بیان کرد: به دلیل اینکه ما از طریق سپاه رفته بودیم، عراقی‌ها ما را بیشتر آزار می‌دادند و حتی فرزندان خود را به اردوگاه می آوردند واز بین اسرا یکی را انتخاب و شکنجه می‌دادند.

وی شیرین‌ترین خاطره خود را آزادی از اسارت و ورودش به خاک ایران اسلامی بیان کرد.

در این دیدارها از خانواده شهید محمد جواد سعیدی صدر نیز تقدیر شد.

شهید «سعیدی صدر» سه سال اسیر بوده و از ناحیه کمر مجروح شده  و سال ۸۵ به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار