امام جمعه اصفهان:

مناسب سازی و ترددپذیری اماکن عمومی برای معلولین ضروری است

آیت‌الله «طباطبایی‌نژاد» با ارائه توصیه‌هایی در خصوص وضعیت معلولان، گفت: مناسب سازی و ترددپذیری اماکن عمومی برای معلولین ضروری است.
کد خبر: ۶۸۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ - 18August 2024

مناسب سازی و ترددپذیری اماکن عمومی برای معلولین ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سیدیوسف طباطبایی‌نژاد» امام جمعه اصفهان در دیدار با مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اهمیت کار بهزیستی و لزوم توجه به مشکلات معلولین اظهار داشت: یکی از پیشنهادهایی که به شهرداری دادیم در خصوص احداث پارک ویژه معلولین بود تا به این واسطه معلولین و خانواده های آنها محل تفریح مخصوص به خود داشته باشند.

امام جمعه اصفهان مناسب سازی و ترددپذیری اماکن عمومی برای تردد معلولین را امری مهم بیان کرد و افزود: احداث اماکن مناسب تردد معلولین و ایجاد رمپ در نقاط مورد نیاز بسیار اهمیت دارد، چرا که حدود پنج میلیون معلول در جامعه داریم و این در حالی است که بیشتر اماکن عمومی ما برای معلولین مناسب سازی نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان هم چنین به مقابله با دستگاه هایی که به صورت غیرقانونی مجوز مراکز مشاوره می دهند اشاره کرد و گفت: اگر در قانون عنوان شده که تنها بهزیستی مرجع صدور مجوز برای مراکز مشاوره است در صورتی که دیگران این مجوز را صادر کنند خلاف قانون عمل کرده و باید در برابر این تخلف ایستاد. 

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر جلوگیری از تخلفات کمپ های ترک اعتیاد تصریح کرد: کمپ های ترک اعتیاد تنها می توانند معتادانی که داوطلبانه وارد کمپ می شوند را نگهداری کنند و نگهداری معتاد غیرمتجاهر بدون رضایت فرد و یا خانواده آنها تخلف محسوب می شود. 

 

نظر شما
پربیننده ها