فرمانده سپاه بوشهر:

طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در استان بوشهر افزایش یافت

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت:توسعه اشتغال و رفع بیکاری یکی از اقدامات مهم در دستور کار سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر است.
کد خبر: ۶۸۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹ - 18August 2024

طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در استان بوشهر افزایش یافتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرتیپ پاسدار «علی رزمجو» فرمانده سپاه استان بوشهر در نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه در استان بوشهر افزایش یافته است، اظهار داشت: توسعه اشتغال و رفع بیکاری یکی از اقدامات مهم در دستور کار سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر است.

وی ادامه داد: در همین راستا با پرداخت تسهیلات مورد نیاز به متقاضیان طرح‌های اشتغال‌زایی در دستور کار سپاه استان بوشهر قرار دارد که در سال گذشته و چهار ماه نخست امسال اقدامات مهمی انجام شده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از تلاش برای توسعه طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و بیان کرد: یکی از طرح‌های مهم ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان است.

وی از ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی در نقاط مختلف استان بوشهر توسط سپاه استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این واحدها تا نیمه دوم امسال تکمیل و تحویل جامعه هدف می‌شود.

رزمجو از اجرای طرح دفع آب‌های سطحی در هنگام بارندگی در مرکز دشتستان با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج سازندگی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اجرای طرح لایروبی رودخانه حله با تلاش بسیج سازندگی استان بوشهر از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار