مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

المان پوستر «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» ساخته می‌شود

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: المان پوستر «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» که به امضای مقام معظم رهبری رسیده است، ساخته و در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد نصب می شود.
کد خبر: ۶۸۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱ - 18August 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست صمیمی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج «ظهراب قنبری» فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر استان فارس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تقدیر از زحمات سردار قنبری و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام، اظهار داشت: شهدای استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در که در لشکر ۱۹ فجر بودند سنخیت زیادی با هم داشتند و همواره حماسه آفرین بودند.
 
المان پوستر «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» ساخته می‌شود
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس نقش اثرگذاری و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به پوستر نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم اشاره کرد و گفت: در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان با رهبر معظم انقلاب، ایشان با روی گشاده از این پوستر استقبال کردند و این پوستر را امضا کردند.
 
سرهنگ خواست خدایی ادامه داد: کتاب «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» در دست اقدام است و به محض چاپ در کتابخانه ملی به عنوان یک سند افتخار ثبت خواهد شد و در نظر داریم المان این پوستر ساخته و در مرکز فرهنگی استان نصب شود.
 
المان پوستر «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» ساخته می‌شود
 
وی به لُرکه به عنوان یک رجزخوانی حماسی ایرانی اشاره کرد و با بیان اینکه این رجزخوانی حماسی از دوران باستان، دفاع مقدس و تاکنون بوده است، تصریح کرد: این رجزخوانی در عملیات‌های سخت باعث تضعیف روحیه و شکست دشمن می‌شد و به همین خاطر کتابی تحت همین عنوان به چاپ خواهد رسید.
 
سرهنگ خواست خدایی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات‌های مختلف در دفاع مقدس حماسه‌های زیادی خلق کردند و دارای شهدای شاخص ملی و بین‌المللی مانند شهید هدایت‌الله طیب، ستار اورنگ، جواد هرمز پور، ابراهیم امید بخش، عبدالرسول زرین و... است.
 
در پایان این نشست سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج «ظهراب قنبری» فرمانده ۱۹ لشکر فجر استان فارس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» پوستر «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» را امضاء کردند.
 
المان پوستر «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» ساخته می‌شود
 
المان پوستر «نان بلوط می‌خوریم با برنو می‌جنگیم» ساخته می‌شود
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار