فرمانده لشکر ۱۹ عملیاتی فجر:

رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها در دفاع مقدس برای نسل حاضر بیان شود

سردار «قنبری» گفت: باید رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا در مقابل استکبار جهانی در جنگ تحمیلی به نسل حاضر و آینده گفته شود
کد خبر: ۶۸۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ - 18August 2024
به  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج «ظهراب قنبری» فرمانده لشکر ۱۹ عملیاتی فجر استان فارس در نشست با سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و با اشاره به آیه قرآن کریم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا نوعی جهاد است.
 
سردار قنبری با بیان اینکه کشور ما با سایر کشور‌ها متفاوت است و اهل عمل هستند نه شعار دادن، افزود: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به خوبی این ویژگی را از خود نشان دادند.
 
فرمانده لشکر ۱۹ عملیاتی فجر تصریح کرد: رزمندگان سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس در دوران دفاع مقدس در لشکر ۱۹ فجر و تیپ امام سجاد (ع) در کنار هم بودند و در عملیات‌های مختلف حماسه سازی کردند.
 
وی عنوان کرد: این استان شهدای شاخص زیادی از جمله شهید جواد هرمز پور را دارد که از از روحیه ارتباط، مدیریت، رزم و تدین برخوردار بودند و در کنار سردار رودکی در تیپ امام سجاد (ع) نقش ویژه‌ای داشتند.
 
رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها در دفاع مقدس برای نسل حاضر بیان شود
 
این مسئول به لُرکه که یک رجزخوانی حماسی است اشاره کرد و گفت: در عملیات بیت‌المقدس با لُرکه آشنا شدیم و در عملیات‌هایی که در محاصره دشمن بودیم با استفاده از این رجزخوانی توسط رزمندگان، محاصره دشمن شکسته می‌شد.
 
سردار قنبری با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برگزاری یادواره‌ها و اجلاسیه‌های شهدا، حرکتی بزرگ در مقابل جنگ روانی دشمن است.
 
فرمانده لشکر ۱۹ عملیاتی فجر اضافه کرد: باید رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا در مقابل استکبار جهانی در جنگ تحمیلی به نسل حاضر و آینده گفته شود.
 
این مسئول ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد انسان‌های با غیرت، شجاع، نترس، دلیر و کم توقع و همواره در کشور از افراد پرکار و سرآمد هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار