فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تیپ ۴۸ فتح استان مانند دوران دفاع مقدس پای نظام و انقلاب ایستاده است

سردار «حکمتیان راز» گفت: تیپ ۴۸ فتح استان در عملیات‌های مختلف از دوران دفاع مقدس تاکنون حضور فعال و چشمگیر داشته و به صورت شبانه روزی پای نظام و انقلاب ایستاده است.
کد خبر: ۶۸۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹ - 18August 2024
تیپ ۴۸ فتح استان مانند دوران دفاع مقدس پای نظام و انقلاب ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» در نشست صمیمی با سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج «ظهراب قنبری» فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام ماه صفر اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۴۳ هزار رزمنده،۱۱ هزار و ۵۰۰ جانباز، ۳۱۷ آزاده و ۲ هزار شهید والامقام است که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از این میراث ماندگار حفاظت و معارف دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو می‌کند.
 
سردار حکمتیان راز با تاکید بر اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خاصی برخوردار است و همچنین معادن مختلف و گونه‌های جانواری و گیاهی را در خود جای داده است، اما گرد محرومیت بر چهره این استان هنوز وجود دارد، افزود: با این وجود مردم استان در تمام صحنه‌های سیاسی و حماسی نقش پررنگی دارند.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم این استان در طول تاریخ همواره نقش آفرین بوده اند و مطیع امر رهبر و تابع انقلاب اسلامی هستند.
 
این مسئول گفت: تیپ ۴۸ فتح استان در عملیات‌های مختلف در دوران دفاع مقدس حضور فعال و چشمگیر داشتند و اکنون نیز در تمامی بحران‌ها اعم از سیل، زلزله، ویروس کرونا، سازندگی، آتش سوزی، جهاد علمی، جهادفرهنگی و ... حضوری فعال داشته و به صورت شبانه روزی پای نظام و انقلاب ایستاده است. 
 
وی اضافه کرد: این تیپ فدایی مردم است و افتخار مرزبانی و مرزداری در جنوب غرب جنوب شرق و شمال غرب را دارد و در این مسیر شهدای والامقامی را تقدیم نظام کرده است.
 
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دامه داد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این تیپ در همه اجلاسیه‌ها و یادواره‌های شهدا پای ثابت بوده و یادواره گردان‌های این تیپ در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار شده است.
 
سردار حکمتیان راز افزود: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد رزمایش فصل شیدایی با بیش از ۳۰۰ هنرمند در شهر یاسوج اجرا شد و این رزمایش هر شب بیش از ۱۰ هزار نفر بازدید کننده داشت.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار