طبخ بیش از ۲۱ هزار قرص نان در قرارگاه مردمی اربعین قم

«قربانی کرم» گفت: بیش از ۲۱ هزار قرص نان طی ۷ روز گذشته توسط نانوایی‌های مستقر در قرارگاه مردمی اربعین طبخ و بین زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام و مواکب سطح شهر توزیع شده است.
کد خبر: ۶۸۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹ - 18August 2024

طبخ بیش از ۲۱ هزار قرص نان در قرارگاه مردمی اربعین قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «مهدی قربانی کرم» مسئول کمیته ستاد مردمی اربعین و خیرین قم در گفتگویی اظهار داشت: به فرموده سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی ملت ما ملت امام حسین است وموفقیت ما در این قرارگاه از پشتیبانی و حمایت مردمی که برای امام حسین علیه السلام از داشته‌های خود می‌گذرند.

قربانی کرم اشاره کرد: در وهله اول عنایت آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و اهل بیت (ع) شامل قم شده که در عمود اول اپذیرای زائران اربعین حسینی باشیم.

وی ادامه داد: از دیگر دلایل استمرار قرارگاه اربعین کمک خیرین و مردم قم بوده است که با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود قرارگاه را مورد حمایت خود قرار داده اند.

مسئول کمیته ستاد مردمی اربعین و خیرین قم با بیان اینکه ۲ واحد نانوایی، صبح و عصر در قرارگاه مشغول به تهیه نان هستند، افزود: نان مورد نیاز مواکب و قرارگاه توسط همین دو نانوایی تامین می‌شود و بیش از ۲۱ هزار قرص نان طی ۷ روز گذشته طبخ و بین زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام و مواکب سطح شهر توزیع شده است

وی گفت: از ابتدای فعالیت قرارگاه، زائران زیادی از کشور آذربایجان، ترکیه، افغانستان، پاکستان و میانمار در سفراربعینی خود پذیرش و اسکان داده شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار