پدر شهیدان «محمدحسین و محمدحسن فتحی» به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان والامقام «محمدحسین و محمدحسن فتحی» از شهدای شهرستان استهبان در دوران دفاع مقدس، در سن ۹۷ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۶۸۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸ - 18August 2024

پدر شهیدان «محمدحسین و محمدحسن فتحی» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مرحوم حاج «محمدعلی فتحی» پدر شهیدان والامقام «محمدحسین و محمدحسن فتحی» از شهدای شهرستان استهبان در سن ۹۷ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن مرحوم امروز یکشنبه ۲۸ مرداد در شهرستان استهبان تشییع و در گلزار مطهر امامزاده پیرمراد(ع) به خاک سپرده شد.

گفتنی است شهید محمد حسین فتحی ۵ خرداد سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۲ در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسید و شهید محمدحسن فتحی نیز ۴ دی ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ به قافله شهیدان پیوست.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید محمدحسین فتحی که در تاریخ سوم مرداد 1362 در منطقه حاج عمران به شهادت رسید آمده است:

«پس از سلام به ملت قهرمان و شهید پرور به عنوان یک فرد در جامعه پیامی کوتاه به عرض می رسانم و آن یادآور شدن سه عامل موثر در پیروزی می باشد. اول باید بگویم از این عوامل محافظت بنمایید؛ اولین آن همان وحدت کلمه و وحدت میان اقشار جامعه، دومین عامل که بسیار مهم است پیروی از ولایت فقیه می باشد که پیروی از خط انبیا و امامان (ع) است و سومین آن ایمان و دعا و نمازهای جماعت و گریه های شما در دل شب می‌باشد

در بخشی از وصیت‌نامه شهید محمدحسن فتحی که چهارم دی ماه 1365 در خرمشهر به شهادت رسید آمده است:

«وصیت این حقیر به امت این است که در تمامی امور چشمتان به لبهاي مبارك حضرت امام باشد و تمامی فرامینش را مو به مو جامه عمل بپوشید که رستگاری و پیروزی در گرو اطاعت از امر خداست. اي مسلمانان بخروشید و به رهبری این پیر کبیر و اسطوره ي مقاومت پرچم پر افتخار اسلام را در سراسر جهان برافراشته سازید و جنگ را تا پیروزی نهایی اسلام و آزادي مسجد الاقصی اولین قبله گاه مسلمین جهان ادامه دهید. مادران و خواهران گرامی توجه داشته باشید که رسالتی که شهدا با شهادتشان به دوش آنان شما گذاشته اند به خوبی انجام دهید و پیام رسان خون شهدا باشند همان گونه که حضرت زینب (س) پیام رسان خون شهدای کربلا بود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار