پایان کار باند مخوف سرقت مسلحانه از منازل

سردار محمدیان در حاشیه دستگیری باند سارقان مسلح گفت: مجرمینی که در معرض ارتکاب جرم هستند بدانند جرم هر چقدر هم پیچیده باشد توسط کارآگاهان کشف خواهد شد. 
کد خبر: ۶۸۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸ - 19August 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، سردار «عباسعلی محمدیان» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه دستگیری باند سارقان مسلحانه اظهار داشت: مجرمینی که در معرض ارتکاب جرم هستند بدانند جرم هر چقدر هم پیچیده باشد توسط کارآگاهان کشف خواهد شد. 

پایان کار باند مخوف سرقت مسلحانه از منازل

وی گفت: مردم اطمینان داشته باشند که پلیس که نسبت به جرایم بی‌توجه نیستند و توصیه‌های پلیس را رعایت کنند.

سردار محمدیان افزود: این سارقان به این زودی‌ها زودی هوای آزاد را نخواهند دید و در زندان خواهند بود و به دیگر مجرمین هشدار می‌دهیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: سارقان مسلح برای اینکه شناسایی نشوند دوره‌های تخصصی دیده بودند، این سارقین به صورت قومی عمل می‌کردند و همه فامیل بودند.

وی با تاکید بر اینکه این گروه با ورود به منازل در حضور ساکنین اقدام به سرقت می‌کردند، تصریح کرد: پلیس در اولین وقوع اقدامات میدانی و پی‌جویی‌های خود را آغاز کرد اما به دلیل پیچیدگی باعث تاخیر در دستگیری آن‌ها شد و امروز از مالباختگان به دلیل تاخیر عذرخواهی کردم. 

سردار محمدیان با بیان اینکه افراد این باند مسلح در چهار استان دستگیر شدند، گفت: این باند مسلح در سه استان اقدام به سرقت کرده بودند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار