نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت شهدای هشتم در ایلام

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور (شهیدان رجایی و باهنر) با حضور حجت‌الاسلام «چراغی پور» برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ - 19August 2024

 نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت شهدای هشتم در ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور (شهیدان رجایی و باهنر) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «علی چراغی پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد. 

 حجت‌الاسلام «چراغی‌پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست اظهارداشت: شهیدان رجایی و باهنر چهره‌های ماندگار عرصه خدمت هستند .

وی افزود: هشتم شهریور هرسال یادآور حادثه‌ای تلخ و غم‌انگیز در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که در آن دو تن از چهره‌های تأثیرگذار و ماندگار در خدمت به مردم «شهیدان رجایی و باهنر» هدف کینه‌ورزی و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند.  

به گفته این مسئول، شهادت مظلومانه این دو شخصیت ممتاز در تاریخ این سرزمین، یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

«چراغی‌پور» با بیان‌اینکه ویژه برنامه‌های بزرگداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در استان برگزار می‌شود از عموم مردم ولایتمدار و انقلابی جهت حضور در این آیین‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها