مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، به عنوان نمادی از هویت ملت ایران هستند

واحد گفت: شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، به عنوان نمادی از هویت و شجاعت ملت ایران، جایگاهی بسیار مهم دارند.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 19August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه تبادل نظر در مورد تدفین شهید گمنام در محوطه اداره کل آموزش و پرورش شامگاه روز گذشته (یکشنبه) با حضور «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل،  «کلام الله صفری» مدیرکل آموزش پرورش و جمعی از معاونین در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، به عنوان نمادی از هویتملت ایران هستند

واحد با تاکید بر اینکه شهدای گمنام دوران دفاع مقدس، به عنوان نمادی از هویت و شجاعت ملت، جایگاهی بسیار مهم دارند اظهار داشت: شهدای گمنام، نمادی از شجاعت، ایمان و پایبندی به ارزش‌های ملی ایران هستند.

وی افزود: غیرت و شجاعت در میدان جنگ، جان خود را در راه دفاع از وطن و اسلام فدا کردند. این شهدا با اراده قوی، در برابر دشمن مقاومت‌ کردند و با دفاع از ارزش‌های دینی و ملی، نشان دادند که هویت ملت ایران بر پایه ایثار، شهادت، استقلال، آزادی، عدالت و مقاومت استوار است.

 صفری با تاکید بر اینکه  افتخار‌آفرینی شهدا باید همواره در ذهن و قلب اعضای جامعه به خصوص نسل جوان حک شود، افزود: مربیان و معلمان با تأسی از شهدا و امام زمان (عج) در مقابل الگودهی خصمانه دشمنان حرکت می‌کنند و با جدیت تلاش می‌کنند تا با ارائه معرفت و شناخت صحیح از شهدا به دانش‌آموزان، آنها از الگوهای غیراصیل و نمادهای دنیاطلبی و هرزگی دور کنند و دانش‌آموزان الگوهای در دسترس اصیلی که رسالت خود را در مسیر انقلاب انجام دادند، برگزینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار