استاندار سیستان و بلوچستان:

پیاده روی اربعین تجلی وحدت و قدرت اسلام است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حرکت جهانی پیاده روی اربعین حسینی نماد تجلی وحدت امت اسلامی و قدرت جبهه اسلام است.
کد خبر: ۶۸۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱ - 19August 2024

پیاده روی اربعین تجلی وحدت و قدرت اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از مواکب پذیرایی از زائران اربعین حسینی (ع) واقع در مرز ریمدان، اظهار کرد: امام حسین (ع) شیفته و عاشق پروردگار بود، بنابراین خداوند عشق سیدالشهدا را بر دل انسان‌ها انداخت.

وی تصریح کرد: یکی از درس‌های بزرگی که حرکت امام حسین (ع) به ما آموخت این است که در هر حالی باید فرمان الهی را اجرا کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقامه نماز در صحرای کربلا و در بحبوحه‌ جنگ و در برابر هجوم دشمنان نشان دهنده جایگاه نماز به عنوان رکن اصلی دین است و اینکه امام حسین (ع) و یارانش در همه حال تسلیم فرمان الهی بودند.

وی با بیان اینکه راه و روش سرور و سالار شهیدان را در طول قرن‌های متمادی گسترش یافته است، تاکید کرد: حرکت جهانی پیاده روی اربعین حسینی سبب وحدت امت اسلامی و پیشرفت و گسترش اسلام شده است.

کرمی با اشاره به هدایتگری قرآن و تاثیر آن بر زندگی سعادتمندانه، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در حرکت عظیم و جهانی پیاده روی اربعین قابل تقدیر است چرا که این حرکت بستری بی‌نظیر برای جلوه‌گری قدرت در جهان اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها