مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

پیاده روی اربعین حماسه‌ای تمام‌عیار از شور و شعور حسینی است

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت:حضور آگاهانه و مومنانه عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) پیام ظلم‌ستیزی، ایثار، معنویت و اخلاق را به سراسر جهان مخابره می‌کند.
کد خبر: ۶۸۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 19August 2024

پیاده روی اربعین حماسه‌ای تمام‌عیار از شور و شعور حسینی استسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر در گفت وگو  با خیرنگار دفاع پرس بوشهر با گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار داشت:پیاده روی اربعین حماسه‌ای تمام‌عیار از شور و شعور حسینی است که حضور آگاهانه و مومنانه عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع)  در آن پیام ظلم‌ستیزی، ایثار، معنویت و اخلاق را به سراسر جهان مخابره می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دست‌اندرکاران و زحمتکشان مردمی آیین جهانی اربعین افزود:مجموعه‌ دست‌اندرکاران و تلاشگران مردمی آیین جهانی اربعین اعم از هیئات مذهبی، تمامی موکب داران و خادمان حسینی به ویژه جوانان پرشور سراسر ایران و خصوصا جوانان عزیز استان بوشهر وشهرهایی که در مسیر زائران حسینی قرار دارند الگوهای درخشانی از همدلی، اخلاص و مهمان نوازی را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر گفت:تحقق این حماسه عظیم بدون تلاش، مشارکت و همدلی مردم و مسئولان دولت عراق در تأمین امنیت و شرایط مناسب برای حضور میلیون‌ها زائر و عزادار امام حسین(ع)، میسر نیست که به سهم خود از دولت و ملت برادر، عراق تشکر می نماییم.

وی در ادامه بیان داشت:نهالی که در کربلا و در روز عاشورا برای شکوفایی عدالت و حریت با خون آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش آبیاری شد و شکوفا گشت و ثمره و آثار بالنده معنوی آن قـــرن ها مانند چراغ راهی، شیعیان و عــاشـقـان اهل بیت (ع) را هدایت نمود. 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار