مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

مسئله فلسطین تنها یک مسئله دینی نیست و ما با رژیم انسان نمایی روبه‌رو هستیم

واحد گفت: مسئله فلسطین تنها یک مسئله دینی نیست و ما با رژیم انسان نمایی روبه‌رو هستیم که به کودک، زنان و بیماران و سالمندان رحم نمی‌کند.
کد خبر: ۶۸۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 19August 2024

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان اینکه مسلمانان جهان اسلام بلکه آزادی خواهان همه دنیا نسبت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل حساس باشند،اظهار داشت:مسئله فلسطین تنها یک مسئله دینی نیست و ما با رژیم انسان نمایی روبه‌رو هستیم که به کودک، زنان و بیماران و سالمندان رحم نمی‌کند.مسئله فلسطین تنها یک مسئله دینی نیست و ما با رژیم انسان نمایی روبه‌رو هستیم

واحد افزود:عمل وحشیانه رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیسم نشانه‌ای از عجز و درماندگی است و تروریست صهیونیسم بوده و مسلماً از این اقدام ددمنشانه پشیمان خواهند کرد.

 وی با یادآوری فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه فلسطین پاره تن اسلام است ادامه داد: اسرائیل با کنار گذاشتن قانون و انسانیت با چنگال ظلم و زور و فراتر از آن با جنایتی که تا امروز در تاریخ ثبت‌نشده است، می‌خواهد فلسطین و غزه را غصب کند.

مدیرکل حفظ آثار اردبیل افزود: مردم ایران باید صبور باشند و اجازه بدهند دولت‌مردان با تدابیر رهبر معظم انقلاب کار را پیش برده و زمینه نابودی این رژیم کودک کش را فراهم کنند.

وی مکتب دوالنمردان را برگرفته از راه امام حسین دانست و افزود: ما باید به قیام امام حسین(ع) به عنوان یک مکتب نگاه کنیم که نحوه زندگی را به ما یاد می‌دهد، به عنوان یک چراغ راه نگاه کنیم که راه را به ما نشان می‌دهد، به عنوان یک کشتی نجات نگاه کنیم که در روزهای طوفانی می‌تواند ما را نجات دهد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار