فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

ولایت‌مداری و شایسته‌سالاری، محور فرماندهی در نیروی زمینی ارتش

امیر حیدری گفت: به برکت خون شهدا و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به خوبی تولید قدرت کرده‌ایم و به خاری در چشمان دشمنان تبدیل شده‌ایم.
کد خبر: ۶۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ - 19August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در مراسم اولین یادواره شهید «محمود امان‌الهی» در ستاد این نیرو اظهار داشت: امروز رهبر عزیز ما به نیابت از آقا امام زمان (عج) نماد عینی صراط مستقیم امت اسلامی است و ما هم خدا را شاکر هستیم که در رکاب این مرد الهی نفس می‌کشیم.

قدرت‌زایی ارتش خار چشم دشمنان شده است

امیر حیدری گفت: ایام اربعین است و جا دارد ایام را تسلیت عرض کنم، امروز در رکاب ولی امر مسلمین نیروی زمینی مفتخر است ولایت‌مداری و شایسته‌سالاری را به عنوان اصلی‌ترین محور فرماندهی خود اعمال می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهید امان‌الهی به واقع شهید وحدت بود، وی در زمان حیات خود همواره باعث دلگرمی کارکنان و نیروهای ارتش قهرمان بود. شهید امان‌الهی در وصیت خود قید کرده بود که اعضای پیکرش بعد فوتش به بیماران نیازمند اعطا شود که بعد از شهادت این بزرگمرد این مهم تحقق پیدا کرد.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: من سال ۶۱ در سردشت به عنوان یک بسیجی در رکاب سردار احمدی مقدم در دفاع مقدس خدمت می‌کردم، آن زمان شهید امان‌الهی نزد ما آمد و وقتی که با ما به صحبت پرداخت خود را فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری ارتش اعلام کرد و به من گفت آقای حیدری البسه ارتش برازنده شما است که با این تشویق، از آن پس مسیر زندگی بنده تغییر پیدا کرد و در ارتش اشتغال پیدا کردم.

وی افزود: ما در نیروی زمینی ارتش سعی کرده‌ایم که خط ولایت‌مداری را برجسته‌تر و نورانی‌تر نگه داریم که یکی از پایه‌های این خط شهدایی هستند که در راه ولایت به شهادت رسیده‌اند لذا امروز به برکت خون شهدا و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به خوبی تولید قدرت کرده‌ایم و به خاری در چشمان دشمنان تبدیل شده‌ایم.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: ما به برکت خون شهدای گرانقدر امروز به اقتدار جهانی رسیده ایم، بنابراین وظیفه داریم این عزتمندی و اقتدار جهانی را پاس بداریم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار