مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

سرچشمه ارزش‌های انقلابی ملت ایران در دفاع مقدس شکل گرفت

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه سرچشمه ارزش‌های انقلابی ملت ایران در دفاع مقدس شکل گرفت بر لزوم زنده نگه داشتن ایام الله دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 19August 2024

سرچشمه ارزش‌های انقلابی ملت ایران در دفاع مقدس شکل گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان که در بانک کشاورزی برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی و جنگ اقتصادی پاکدستی و تلاش بی‌وقفه کارکنان شبکه بانکی با تقویت روحیه معنوی، ایثار و فداکاری ممکن می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های دفاع مقدس فرماندهان، عملیات‌های سخت‌تر، پیچیده‌تر و مشکل‌تر را با تقویت روحیه معنوی و حماسی رزمندگان پیش می‌بردند، افزود: این روحیه مجاهدت، معنویت و اخلاق در جامعه را باید با بزرگداشت ایام الله دفاع مقدس زنده نگه بداریم.

این مسئول اضافه کرد: گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس یک مناسبت صرفاً نیست، ایام الله است؛ یک فرهنگ است که ارزش‌های انقلاب اسلامی از آن سرچشمه می‌گیرد و مسیر مجاهدت در راه خدا را به ما نشان می‌دهد.

سرهنگ سلامی با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس آینده انقلاب را بیمه می‌کند، بیان کرد: همه وظیفه داریم راه و مسیر معنویت و ارزش‌ها را زنده نگهداریم و به آیندگان منتقل کنیم.

این مسئول امانت‌داری، کار برای رضای خدا و خدمت خالصانه به مردم را از جمله ویژگی‌های کارکنان شبکه بانکی عنوان کرد و گفت: کارگروه بانک‌ها و بیمه‌های بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت باید در ترویج و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس و مقاومت که روحیه مجاهدت و معنویت را در جامعه تقویت خواهد کرد، فعال و نقش آفرین باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به درپیش بودن اجلاسیه ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران تصریح کرد: کارکنان بانک‌ها با فعال شدن این کارگروه نسبت به اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت و متناسب با ایام اجلاسیه شهدای استان اقدامات شایسته و ارزشمند به عمل آورند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه شبکه بانکی در ابعاد مختلف بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت از جمله راهیان نور، اجلاسیه شهدای استان، تولید آثار فرهنگی، هنری و ادبی در حوزه دفاع مقدس، تولید کتاب و فیلم و موشن‌گرافی و نماهنگ نقش آفرین باشند.

این مسئول ادامه داد: با تشکیل این کارگروه انتظار می‌رود شبکه بانکی نسبت به فعال کردن مناسبت‌های انقلابی و دفاع مقدسی اهتمام ویژه به عمل آورد. 

وی افزود: همچنین هر بانکی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی داشته باشد و در خصوص تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت هر بانک یک مراسم و همایش برگزار کند. 

سرهنگ سلامی اذعان داشت: همچنین برپایی جلسه خاطره گویی و روایتگری دفاع مقدس با عنوان «هر بانک یک محفل» با حضور رزمندگان، پیشکسوتان و کارکنان، مستندسازی خاطرات رزمندگان، ایثارگران و دست‌اندرکاران شبکه بانکی و دفاع مقدس، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در شعب بانکی، حضور موثرتر و فعال‌تر کارکنان بانک‌ها و پیشکسوتان در جشنواره‌ها و برنامه‌های استانی دفاع مقدس و برنامه‌های مرتبط با دومین اجلاسیه شهدای استان از دیگر اقدامات مورد انتظار به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار