مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های اثرگذار دفاع مقدس در شبکه بانکی مازندران

«حیدرنژادیان» گفت: برنامه‌های متنوع و اثرگذار در حوزه دفاع مقدس ذیل کارگروه بانک‌ها و بیمه‌های بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۸۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 19August 2024

اجرای برنامه‌های اثرگذار دفاع مقدس در شبکه بانکی مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «هوشنگ حیدرنژادیان» مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران امروز در جلسه جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان که با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با اشاره به نقش بی‌بدیل بانک کشاورزی در توسعه ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال و امنیت غذایی کشور، آماری از عملکرد سیستم ۱۰ بانک دولتی استان ارائه کرد و گفت: سپرده‌های بانکی استان مازندران ۱۲۴ هزار میلیارد ریال رشد داشته است.  

وی با اشاره به اینکه این سهم متناسب با ظرفیت‌های اقتصادی، خدمات، کشاورزی گردشگری و ... استان مازندران نیست، تصریح کرد: سهم استان از تولید ثروت خیلی بیشتر است و رقابت باید در راستای افزایش کیفیت ارائه خدمات صورت گیرد.  

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اذعان داشت: برنامه‌های متنوع و اثرگذار در این حوزه ذیل کارگروه بانک‌ها و بیمه‌های بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار