فرماندهی انتظامی خراسان شمالی:

پلیس خادم مردم است

سردار مطهری‌زاده گفت: پلیس در نظام ولایت فقه، سرباز نایب امام زمان (عج) و خادم مردم است و هدفی جز سربلندی نظام و انقلاب اسلامی ندارد.
کد خبر: ۶۸۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 19August 2024

پلیس نماد حاکمیت جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار سرتیپ دوم «سعید مطهری‌زاده» فرماندهی انتظامی خراسان شمالی امروز (دوشنبه) در جلسه جمعبندی نظارت تخصصی شهرستان گرمه، اظهار داشت: پليس در نظام ولایت فقه، سرباز نايب امام زمان (عج) و خادم مردم است و هدفي جز سربلندی نظام و انقلاب اسلامی ندارد.

سردار مطهری‌زاده در ادامه افزود: امروز پليس جمهوری اسلامی خدمتگزار واقعی مردم است و به اين خدمتگزاری هم افتخار می‌کند. موضوعی که مردم شريف و قدرشناس هم آن را به عينه مشاهده و متوجه می‌شوند که ملجاء و پناهگاه آنها در هنگام سختی‌ها و مشکلات همين نيروهای خدوم و جان برکف انتظامی هستند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اقدامات امنيت محله محور پليس خراسان شمالی، تصریح کرد: اين برنامه‌ها در راستای ارتقاء امنيت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان، مالخران، قاچاقچيان، خرده فروشان و معتادان متجاهر اجرا و طی ماه‌های اخير خوشبختانه نتايج خوبی نيز نظير کاهش سرقت و انواع جرائم به همراه داشته است.

وي ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مجموعه انتظامی شهرستان گرمه در حوزه‌های مختلف و خصوصاً مبارزه با پديده قاچاق، گفت: همکاران ما در اين شهرستان شبانه روز برای امنيت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و افتخارشان هم خدمتگزاری به چنين مردم اصيلی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار