مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا خبر داد؛

برنامه ویژه نزاجا برای تولیدات سینمایی با موضوع دفاع مقدس

سرهنگ صادق‌نیا گفت: اکنون در حال ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌های سینمایی دیگری هستیم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ - 19August 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «محسن صادق‌نیا» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اولین مراسم یادواره شهید امان‌اللهی که در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا وظایف متنوعی دارد. اهم این وظایف عبارتند از «برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی دفاعی در سراسر کشور به مناسبت‌های مختلف»، «برگزاری یادواره‌ها، کنگره‌ها و همایش‌های ویژه شهدا در سطح کشور»، «چاپ کتب و نشریات مرتبط با حوزه دفاع مقدس، بر پایه رزمایش بزرگ فرهنگی راهیان نور»، «امور مربوط به یادمان‌ها و مقبره‌های شهدا» و «برگزاری مسابقات ورزشی ویژه جانبازان».

برنامه ویژه نزاجا برای تولیدات سینمایی با موضوع دفاع مقدس

سرهنگ صادق‌نیا افزود: هدف اصلی ما حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت است لذا موظفیم برای نسل‌های حاضر و آتی الگوسازی کنیم. در حالی که دشمنان ما در آن سوی دنیا به ایجاد قهرمانان خیالی مانند سوپرگرل‌ها و سوپرمن‌ها مشغول‌اند و این قهرمانان را در نظر و دل فرزندان ما قرار می‌دهند، باید توجه داشته باشیم که در شناسایی و معرفی قهرمانان واقعی خود به نحو احسن عمل نکرده‌ایم.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا ادامه داد: در واقع نسل‌های حاضر و فرزندان ما قهرمانان واقعی این مرز و بوم را نمی‌شناسند که بخواهند الگو قرار دهند و ما موظفیم که از روش‌های مختلف این قهرمانان واقعی را به نسل حاضر و نسل‌های آتی بشناسانیم و به عنوان الگو معرفی کنیم تا از انحطاط فرهنگی جلوگیری کرده باشیم.

سرهنگ صادق‌نیا با اشاره به تولیدات سینمایی، گفت: الحمدالله در سال‌های گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران و بالاخص نیروی زمینی در زمینه تولید فیلم و سریال همکاری‌های خوبی با سازمان صدا و سیما، بنیاد سینمایی فارابی و اصحاب رسانه و هنر داشته است که تولیدات آن را در تلویزیون و سینما در سال‌های اخیر شاهد بودیم.

وی در پایان گفت: اکنون نیز در حال ساخت مجموعه‌ها و فیلم‌های سینمایی دیگری هستیم که ان‌شاءالله در آینده نزدیک از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد و امید داریم در جشنواره فیلم فجر شاهد مقام آوردن این فیلم‌ها مثل سال گذشته باشیم.

انتهای پیام/ ۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار