رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان:

رانندگان عزیز توصیه‌های ایمنی پلیس در جابه‌جایی زائران را جدی بگیرند

سرهنگ دولتشاهی گفت: رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی دوری کرده و از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه و صحبت با سرنشینان که موجب انحراف ذهن و تمرکز رانندگی می‌شود، جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۶۸۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ - 19August 2024

رانندگان عزیز توصیه‌های ایمنی پلیس در جابه‌جایی زائران را جدی بگیرندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، سرهنگ «رضا دولتشاهی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رانندگان با مدنظر داشتن بُعد مسافت، زمان سفر خود را مدیریت کنند و سعی شود در ساعات ظهر و شب در مواکب استراحت کنند.

وی افزود: رانندگان از عجله و شتاب در رانندگی دوری کرده و از وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه و صحبت با سرنشینان که موجب انحراف ذهن و تمرکز رانندگی می‌شود، جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان تصریح کرد: زائران هنگامی که به مسیر منتهی به مرزها می‌رسند با توجه به تمهیدات ترافیکی که برای ایمنی تردد زوار و روان سازی ترافیک اندیشیده شده خودروی خود را در پارکینگ‌های پیش بینی شده پارک کنند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان از رها کردن خودرو در سطح معابر یا حاشیه راه‌ها خودداری کنند، متذکر شد: در صورت بروز نقص فنی حتما خودروی خود را تا رسیدن امداد به کنار جاده منتقل و در صورت عدم امکان انتقال نسبت به نصب علائم هشداری برای اینکه دیده شوند، اقدام کنند.

سرهنگ دولتشاهی به رانندگان توصیه کرد: در صورت تصادف یا هرگونه مشکل ترافیکی به 110 گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی به‌عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار