معاون استاندار کرمان:

معرفی شهیدان رجایی و باهنر الگو‌های مدیریت اسلامی/گرامیداشت شهید جمهور درهفته دولت

«بیگ زاده» شهیدان رجایی و باهنر را الگو‌های مدیریت اسلامی معرفی کرد و افزود: هفته دولت امسال، گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» را نیز که منشا خدمات ارزشمندی بودند، داریم.
کد خبر: ۶۸۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ - 19August 2024

معرفی شهیدان رجایی و باهنر الگو‌های مدیریت اسلامی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت ۸ شهریور (سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) و گرامیداشت شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، صبح امروز به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان و با حضور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. 

«علی بیگ زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، شهیدان رجایی و باهنر را الگو‌های مدیریت اسلامی معرفی کرد و افزود: هفته دولت امسال، گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» را نیز که منشا خدمات ارزشمندی بودند، داریم.

وی بیان کرد: خدماتی که دولت‌های مختلف انجام می‌دهند در قالب نظام جمهوری اسلامی است و لذا در هفته دولت نیز در حقیقت خدمات نظام بازگو می‌شوند. 

معاون استاندار کرمان، آغاز برنامه‌های هفته دولت را با تجدید میثاق دولتمردان با امام و رهبری و از محل گلزار شهدا در سراسر استان اعلام کرد و گفت: روز پنج‌شنبه اول شهریور ماه غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهیدان در سراسر استان با حضور مسئولان انجام خواهد شد.

بیگ‌زاده با تاکید بر تبلیغات محیطی مناسب از سوی دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزش عالی و نهاد‌های نظامی و انتظامی تصریح کرد: فرمانداران سراسر استان، قبل از خطبه‌های نماز جمعه به بیان گزارشی از اقدامات دولت می‌پردازند، همچنین میز‌های خدمت دستگاه‌های اجرایی در محل میعادگاه‌های نماز جمعه بر پا می‌شود. 

برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در دو بخش دولتی و خصوصی، ویژه برنامه روز کارمند، برگزاری نشست‌های خبری و رسانه‌ای و ارائه گزارش عملکرد دولت در بخش‌های مختلف، رزمایش گروه‌های جهادی، نمایشگاه هزار روز خدمت از دیگر برنامه‌های هفته دولت ۱۴۰۳ در استان کرمان اعلام شد. 

دوم تا هشتم شهریور ماه به یاد و خاطر دو یار دیرین امام خمینی (ره) و انقلاب، شهیدان «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» در انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار