آیت الله عابدینی در مراسم 12بهمن قزوین:

پیروزی انقلاب وعده و اراده الهی بود

امام جمعه قزوین گفت: باید خدا شاکر باشیم چراکه با وجود اینکه نه شرق، نه غرب، نه آمریکا، نه شوروی، مایل نبودند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد ولی خدا این‌گونه اراده کرده بود.
کد خبر: ۶۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ - 01February 2016

پیروزی انقلاب وعده و اراده الهی بود

به گزارش دفاع پرس از قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن آغاز دهه مبارک فجر که با حضور نیروهای مسلح و اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد در سخنانی بیان کرد: خدا را سپاس گذاریم که این همه پیروزی و غفلت و اقتدار برای مسلمانان جهان در این طلیعهی فجر بشارت داد و امروز بشارتهای تحقق یافته حضرت حق را مشاهده میکنیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: روزی در این ساعات جمعیتی میلیونی در مسیری چندین کیلومتری از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا منتظر بودند تا امام خمینی (ره) به ایران بازگردند که با آمدن اما که جاء الحق بود و رفتن طاغوت که زهق الباطل شد وعدهی الهی محقق شد.

امام جمعه قزوین در ادامه افزود: باید خدا شاکر باشیم چراکه با وجود اینکه نه شرق، نه غرب، نه آمریکا، نه شوروی، مایل نبودند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد ولی خدا اینگونه اراده کرده بود حضرت امام وعدهای خدا را جامع عمل پوشانید همان خدایی که اراده کرده انقلاب به پیروزی برسد همان خدا، خدای تمام عالم است، همان گونه که فرماید: زمین را در آینده بندگان شایسته خدا مدیریت خواهند کرد حالا دیگر، منتظر تحقق وعده جهانی خداوند متعال هستیم.

آیتالله عابدینی گفت: همانگونه که مردم برای انقلاب اسلامی خالصانه به میدان آمدند و این انقلاب به پیروزی رسید یقین و اعتماد به وعده الهی داریم که با میدان آمدن امتهای مسلمان وعده الهی در سطوح جهانی قبل از آن در کشورهای اسلامی محقق خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطر نشان کرد: طولی نخواهد کشید که انشاء الله شاهد عراق خالی از سلطه بیگانگان و عوامل آمریکا، سعودی و انگلیس خواهیم بود، طولی نخواهد کشید که ما در سوریه شاهد امنیت، آرامش و اسلامیت، اسلامیتی که با حضور اسلامی برخاسته از ایران اسلامی خواهد رسید و به لطف خدا بهزودی شاهد پیروزیهای اراده خدایی که ارادهی مردم یمن، بحرین و کشورهای دیگر اسلامی است خواهیم بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار