فرماندار سوادکوه شمالی:

اجتماع خودجوش و مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی در جهان بی‌نظیر است

«محمدی‌راد» گفت: اجتماع خودجوش و مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی در جهان بی‌نظیر و بیانگر ارادت قلبی به ائمه و امام‌حسین (ع) است.
کد خبر: ۶۸۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ - 19August 2024

اجتماع خودجوش و مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی در جهان بی‌نظیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «یاسین محمدی‌راد» فرماندار سوادکوه شمالی عصر امروز در نشست با خبرنگاران ضمن گرمی‌داشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به سکوت کشور‌های مدعی حقوق بشر در برابر قتل عام مردم غزه اظهار داشت: اجتماع خودجوش و مردمی پیاده‌روی اربعین حسینی در جهان بی‌نظیر و بیانگر ارادت قلبی به ائمه و امام‌حسین (علیه‌السلام) است.

وی افزود: رسانه‌ها، وقایع تاریخی را برای نسل جدید تبیین کنند و توجه به وقایع تاریخی به بصیرت، آگاهی و شناخت اثرگذار منجر می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقش مهم و اثرگذار رسانه‌ها در امیدآفرینی به جامعه، خاطرنشان کرد: مدیران ما باید پیوست رسانه‌ای برای فعالیت‌های خود داشته باشند و رسانه‌ها، مکمل فعالیت‌های مناسب مدیران هستند.

محمدی‌راد اضافه کرد: شهرستان سوادکوه‌شمالی در کنار زیبائی‌های خود از مشکلات زیرساختی رنج می‌برد و سرتعظیم به مردم و نگاه مطالبه‌گری به مدیران بالادست دارم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات عمده و اولویت‌دار شهرستان را در موضوع‌های راه، پسماند و حوزه درمان احصا کردیم، از آسفالت ۲۰ روستا در شش ماه اخیر و در قالب نهضت آسفالت خبر داد که با هماهنگی بنیاد مسکن ۱۰ روستای دیگر این شهرستان هم آسفالت می‌شود.

فرمانداز سوادکوه شمالی اذعان داشت: شاهد حضور خیّر برای احداث مرکز منتخب شبانه‌روزی هستیم که تفاهم‌نامه اولیه با حضور دو نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی امضا شد و تقسیم کار برای زمین دو هزار و ۱۰۰ متری انجام شد و اگر دانشگاه علوم پزشکی اقدامات اولیه را اجرایی کند، پروانه ساخت صادر می‌شود و امکان کلنگ‌زنی در هفته دولت وجود دارد.

محمدی‌راد میانگین مشارکت مردم در انتخابات اخیر را در شهرستان بیش از ۸۰ درصد اعلام کرد و آن را ریشه در ولایتمداری مردم و ایستادگی پای آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی برشمرد.

فرماندار سوادکوه‌شمالی به وجود شش طرح در دست اقدام اشاره کرد و روشنایی هفت‌تن تا نهالستان با اعتبار شش میلیارد تومان، پل شهموزی، پل کیجا‌پل، زیرگذر برنجستانک، سازماندهی سالن‌ها و زمین‌های ورزشی در زیولا، شهدا، کالیکلا، امام‌کلا و رئیس‌کلا و پارک الغدیر را از جمله آنها برشمرد.

فرماندار سوادکوه‌شمالی به ۳۲ واحد نهضت ملی مسکن، اشاره و گفت: افتتاح سایت اداری شهرستان، استمرار نهضت آسفالت، بهره‌برداری از مجتمع تفریحی و گردشگری اندارگلی در ۹۰ هکتار با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومانی نیز از دیگر طرح‌ها به شمار می‌آید.

وی به اهمیت حضور رسانه‌ها در برنامه‌های شهرستان اشاره و با بیان اینکه مدیران وظیفه دارند به خبرنگاران و رسانه‌ها توجه کنند تأکید کرد: پیگیری کم‌کاری مدیران استان در اولویت رسانه‌ها باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها