فرماندار نهاوند:

اجتماع جاماندگان اربعین در نهاوند برگزار می‌شود

«احمدوند» فرماندار نهاوند با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهرستان نهاوند، گفت: این مراسم ساعت ۹ روز اربعین از آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) تا گلزار شهدای باغ بهشت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸ - 19August 2024

اجتماع جاماندگان اربعین در نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «ضرغام احمدوند» فرماندار نهاوند در جلسه هماهنگی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) شهرستان نهاوند، با اشاره به هماهنگی نهادها و دستگاه‌های مختلف جهت هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم دلدادگان اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی و قدرت امت اسلام و نماد وحدت، عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) است امیدواریم که با این تجمع ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست از مردم مظلوم غزه مقابل این همه ظلم و ستم حمایت کنیم. 

وی افزود: تعداد موکب‌های شهرستان و نوع خدمات دهی موکب ها نسبت به سال گذشته افزایش و شرایط بهتری دارند که جای تقدیر و تشکر از همه دستگاه های اجرایی و ستاد مردمی اربعین دارد. 

 فرماندار نهاوند با تاکید بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) در این شهرستان، متذکر شد: این مراسم ساعت ۹ روز اربعین از آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) تا گلزار شهدای باغ بهشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها