استاندار ایلام:

باید بستر‌ها را برای تسهیل در خدمات‌رسانی به زوار فراهم کنیم

«بهرام‌نیا» :باید بستر‌های لازم را برای تسهیل در خدمات‌رسانی مواکب به زوار فراهم کنیم تا همه زوار که مهمان اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند از خدمات متنوع مواکب و زیرساخت‌های ایجاد شده، بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۶۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ - 19August 2024
باید بستر‌ها را برای تسهیل در خدمات‌رسانی به زوار فراهم کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، امروز دوشنبه نشست ستاد اربعین استان ایلام به ریاست «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در سالن جلسات مرکز مانیتورینگ شهر مهران برگزار شد.
 
 «بهرام‌نیا»استاندار ایلام در این نشست اظهارداشت: باید بستر‌های لازم را برای تسهیل در خدمات‌رسانی مواکب به زوار فراهم کنیم تا همه زوار که مهمان اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند از خدمات متنوع مواکب و زیرساخت‌های ایجاد شده، بهره‌مند شوند.
 
«بهرام‌نیا» ادامه داد: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع)، نام و نشان نمی‌شناسد و هر خادمی با هر جایگاهی در این عرصه خدمتگذار است و خدمتگذاری در این عرصه یک موهبت الهی است. 
 
وی با اشاره به بازدید از بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرز مهران، خاطرنشان کرد: روز گذشته به اتفاق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیمارستان صحرایی سپاه که در خاورمیانه بی‌بدیل است در مرز مهران افتتاح شد و امروز هم به اتفاق وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز از این بیمارستان بازدید شد.
 
استاندار ایلام عنوان کرد: طی سه سال، پایانه بزرگ شهید رئیسی (برکت) با ۴۰ هکتار ایجاد شد. این پایانه در ابتدا هیچگونه امکاناتی نداشت، اما با اهتمام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استان، این پایانه متحول شد و اکنون چندین استراحتگاه بزرگ با تجهیزات سرمایشی، نمازخانه، چندین مجموعه سرویس بهداشتی، سایبان و جن‌فن و مه‌پاش و چندین موکب به میزان مورد نیاز در این پایانه ایجاد شده است. 
 
وی با قدردانی از فراجا و پلیس راهور، گفت: خوشبختانه در مقایسه با سال گذشته، مرگ و میر ناشی از تصادفات کاهش یافته است.
 
رییس ستاد اربعین استان ایلام یادآورشد: برای تسهیل تردد، تونل شماره (۲) آزادی به طول ۳ هزار و ۳۰۰ متر، تاکنون حدود یک هزار متر آن حفاری شده است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها