رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت تکمیل فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز

نیکو گفت: خوزستان پایتخت یادمان‌ها و مناطق عملیاتی است و این مکان‌های ارزشمند نیاز به ساخت، تجهیز و نگهداری پیوسته دارند و نیاز است که در برخی امور به صورت ملی دیده شوند.
کد خبر: ۶۸۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ - 20August 2024

ضرورت تکمیل فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «مهرداد نیکو» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان امروز در دیدار با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از اختصاص بودجه‌های لازم به طرح‌های حوزه دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: برای سرعت بخشیدن به روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان باید تمهیداتی لحاظ کنیم تا انشالله هر چه سریعتر این پروژه ارزشمند ملی در استان به بهره برداری برسد.

وی افزود: سال گذشته هم بودجه‌های نسبتا مناسبی به حوزه دفاع مقدس اختصاص دادیم اما خوزستان پایتخت یادمان‌ها و مناطق عملیاتی است و این مکان‌های ارزشمند نیاز به ساخت، تجهیز و نگهداری پیوسته دارند و نیاز است که در برخی امور به صورت ملی دیده شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: تجهیز و نگهداری چند موزه در شهرهای مختلف استان نیاز به توجه و بودجه‌های کافی دارد و ما باید تمرکز کنیم که بتوانیم فاز اول موزه دفاع مقدس استان در اهواز را به نتیجه مطلوب برسانیم چون این پروژه عظیم نیاز به هزینه‌هایی دارد که باید در سطحی کلان بدان پرداخته شود.

سردار مرادحاجتی نیز ضمن تقدیر و تشکر از پشتیبانی مالی و حمایت‌های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، اقدامات زیربنایی انجام شده استان در حوزه دفاع مقدس را ارزشمند دانست و یادآور شد: زمانی مردم، خانواده معظم شهدا و رزمندگان از عملکرد ما در انتقال ارزش‌ها رضایت پیدا می‌کنند که کارها را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم و شاهد تاثیرگذاری آن در جامعه باشیم.

وی یادآور شد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در پارک شهروند اهواز، شناسنامه هویتی و حماسی مردم خوزستان و اولویت اول ما است که باید تلاش کنیم آن را به نتیجه ای مطلوب برسانیم و مردم بتوانند از این فضای معنوی بهره ببرند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار