موج حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان از هدف قرار دادن شماری از مواضع نظامی متعلق به رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 20August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه آن‌ها و ‏همچنین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «البقاع» در شرق لبنان مجاهدان ما صبح امروز مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان در پادگان «نفح»، مقر هنگ توپخانه‌ای و تیپ زرهی وابسته به لشکر ۲۱۰ در پادگان «یردن» را هدف حملات موشکی گسترده قرار دادند.

موج حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیست‌ها

در همین رابطه، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ده‌ها موشک از جنوب لبنان به منطقه «سهل الحوله» شلیک شده است.
ارتش رژیم اشغالگر نیز اعلام کرد ۶۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی رصد شده و برخی از آنها رهگیری شده‌اند. در پی این حملات آتش‌سوزی در چندین منطقه در شمال اراضی اشغالی از جمله بلندی‌های اشغالی جولان رخ داده است. جنگنده‌های رژیم اشغالگر دوشنبه شب منطقه «البقاع» (شرق لبنان) و همچنین «الطیبه» (جنوب لبنان) را بمباران کردند.

وزارت بهداشت لبنان نیز اعلام کرد که در نتیجه حملات اولیه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه البقاع، هشت نفر زخمی شدند.

رژیم اسرائیل دوشنبه شب همچنین منطقه‌ای در «بعلبک» واقع در شرق لبنان را بمباران کرد که در این حمله هوایی دست کم چهار نفر زخمی شدند.

مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی فلسطین از زمان جنگ غزه در هفتم اکتبر شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

به‌دنبال شهادت فواد شکر، از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، حزب‌الله لبنان تاکید کرده است که پاسخی حتمی به این تجاوز خواهد داد. این مساله موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شده است. همزمان با حملات موشکی و پهپادی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها حملات زیادی را به جنوب لبنان انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار