مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

پیشکسوتان دفاع مقدس حافظ نظام وانقلاب اسلامی هستند

سرهنگ الهی‌راد گفت: پیشکسوتان امروز ما رزمندگان و ایثارگران جبهه‌های هشت سال جنگ تحمیلی هستند که هنوز در عرصه‌های گوناگون و با تبعیت از ولایت فقیه در محافظت از نظام و انقلاب اسلامی می‌کوشند.  
کد خبر: ۶۸۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ - 20August 2024

پیشکسوتان دفاع مقدس حافظ نظام وانقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی و تقسیم کار همایش تجلیل پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی معادلات را در منطقه و جهان تغییر داد و انقلابی خاص و ویژه به وجود آمد.  دشمنان با ایجاد بحران‌های مختلف و تحمیل جنگ به دنبال جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی بودند آنها با حمایت از صدام جنگ گسترده‌ای علیه ما آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه در ایام هفته دفاع مقدس برنامه محوری همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: سه عامل نقش رهبری، ایستادگی و مقاومت و مشارکت مردمی باعث شد ما در دفاع مقدس پیروز شویم. پیشکسوتان امروز ما رزمندگان و ایثارگران جبهه‌های هشت سال جنگ تحمیلی هستند که هنوز در عرصه‌های گوناگون و با تبعیت از ولایت فقیه در محافظت از نظام و انقلاب اسلامی می‌کوشند.

سرهنگ الهی‌راد با تأکید بر ضرورت پاسداشت مجاهدات‌های پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: امسال ترکیب جمعیتی پیشکسوتان برادران و خواهران و جوانان فعال عرصه فرهنگ دفاع مقدس را تشکیل می‌دهند؛ لذا همه مدیریت‌های تابعه اداره کل و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان برای اجرای باشکوه همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از همه ظرفیت‌های موجود بهره بگیرند. اولویت تجلیل از پیشکسوتانی است که تا کنون مورد تجلیل قرار نگرفته‌اند، لذا با شناسایی و تکمیل بانک اطلاعات پیشکسوتان تا برگزاری مراسم، مدعوین و تجلیل شوندگان همایش قطعی و به مرکز اعلام گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها