دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی:

مراسم پیاده‌روی «دلدادگان حسینی» در قزوین برگزار می‌شود

«جلیلوند» از برگزاری مراسم پیاده‌روی «دلدادگان حسینی» در قزوین در روز اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷ - 20August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی جلیلوند»،  دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی اظهار داشت: این مراسم همزمان با روز اربعین در سراسر استان قزوین اعم از شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی در مرکز استان نیز از ساعت ۹ و نیم صبح روز اربعین از مسیر میرعماد به سمت امامزاده حسین (ع) آغاز و تا نماز ظهر ادامه خواهد داشت.

 دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در قزوین بیان کرد: در حاشیه این مراسم برپایی مواکب را خواهیم داشت که تاکنون حدود ۴۰ موکب از هیئات و ظرفیت‌های مردمی اعلام آمادگی کردند تا نسبت به خدمات‌رسانی به دلدادگان حسینی در این مسیر اقدام کنند.

 جلیلوند ابراز کرد: همچنین تعدادی از مواکب از شب قبل از اربعین خدمات خود را در برخی از مناطق نواحی شهر قزوین آغاز خواهند کرد.

وی در خصوص پویش مردمی «با چفیه می آییم» ادامه داد: در این پویش هر زائر با نمادی از فلسطین برای حمایت از مردم مظلوم غزه در مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین شرکت می‌کند.

 دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی افزود: در این اجتماع ، سنت چهارپایه خوانی دبیر برگزاری مراسم دلدادگان حسینی در طول مسیر پیاده‌روی دلدادگان حسینی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار