سردار رادان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

تردد زائران اربعین در بالاترین سطح امنیتی انجام می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تعداد مسافران از مرز دو میلیون نفر گذشته و بحمدالله همه چیز روان و خوب در حال سپری شدن است.
کد خبر: ۶۸۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۱ - 21August 2024

سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، درباره آخرین وضعیت امنیت مرز‌ها در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: رفت و آمد زائرین تا به امروز در همه مرز‌های هفت گانه و مرز آبی که امسال برای تردد زائرین اربعین اضافه شده در بالاترین سطح امنیتی در حال انجام است و مرز‌های مهران و شلمچه بیشتریم حجم و خروج و ورود مسافر را دارد.

تردد زائران اربعین در بالاترین سطح امنیتی در مرزهای کشور

سردار رادان ادامه داد: تعداد مسافران از مرز دو میلیون نفر گذشته و بحمدالله همه چیز روان و خوب در حال سپری شدن است. به نظر می‌رسد دو تا سه روز طوفانی در پیش رو داریم چرا که به روز اربعین نزدیک می‌شویم و احتمالا در مرز‌های هفت گانه و مخصوصا شلمچه، خسروی، مهران و چذابه بیشترین حجم زائر را داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه آمادگی‌ها برای اینکه بتوانیم عبور و مرور خوبی را داشته باشیم فراهم است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی نگرانی‌ها مبنی بر اینکه برخی از اتباع پس از زیارت و برگشت به ایران دیگر به کشور خود بر نمی‌گردند، گفت: معیار ما برای ورود و خروج از مرز، قانون است. کسی که گذرنامه و اجازه خروج داشته باشد از نظر ما مسافری است که می‌تواند عبور کند. در عین حال ما و کشور عراق تمهیداتی را در نظر گرفتیم که شاهد کمترین نشتی اتباع در کشورهای ایران و عراق باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار