رئیس دادگستری قلعه گنج با آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد

به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن جمعی از مسئولین قلعه گنج با آزاده و جانباز سرافراز «تاج محمد چکاک» دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ - 20August 2024

رئیس دادگستری قلعه گنج با آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج، با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونت سیاسی فرماندار وفرماندهی انتظامی با آزاده و جانباز سرافراز تاج «محمد چکاک» دیدار کردند.

«علی مهدیان فر» رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌ها، رسالت همه ما را در سنگر اجرای عدالت سنگین‌تر می‌نماید و کمترین قصور و کم کاری در این عرصه، خیانت به آرمان‌های مقدس شهدا و جانبازان و آزادگان خواهد بود.

وی در دیدار با آزاده و جانباز سرافزار تاج محمد چکاک بیان کرد: اقتدار، آرامش و امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت‌های شهیدان، جانبازان و آزادگان و همچنین صبر و از خودگذشتگی خانواده آنها بوده.

وی ادامه داد: باید قدردان آنان باشیم وخدمت‌رسانی بی‌وقفه مسئولان به مردم ایران اسلامی را که از مهمترین آرمان‌ها و اهداف شهدا و آزادگان است، خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار