دبیر ستاد اجرایی کنگره شهدای مازندران عنوان کرد؛

تب‌وتاب یک استان برای برگزاری رویداد ملی شهدای مازندران

«عباس‌پور» گفت: دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران مهر ماه سالجاری در مجموعه ورزشی ماهفروجک ساری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴ - 20August 2024

تب‌وتاب یک استان برای برگزاری رویداد ملی شهدای مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سالن ورزشی سرپوشیده ماهفروجک ساری، پروژه‌ای که پس از ۲۰ سال انتظار به ثمر نشسته، در حالی به بهره‌برداری نزدیک می‌شود که با چالش‌های اساسی مواجه است.

این ورزشگاه شش هزار نفری در تیرماه ۱۴۰۰ با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس‌دولت دوازدهم افتتاح شد، اما مشکلاتی از قبیل مسیر دسترسی، سیستم برق و آب، مانع از بهره‌برداری مناسب از آن شده است.

اکنون به همت سپاه کربلای مازندران و همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی و خصوصی، عملیات تکمیل این سالن ورزشی در آستانه برگزاری دومین کنگره شهدای استان مازندران در حال انجام است.

«محمد عباس‌پور» دبیر ستاد اجرایی این کنگره امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو پروژه در ماهفروجک در حال تکمیل است، اظهار داشت: یکی از آنها سالن سرپوشیده شهید سلیمانی است که فاقد سیستم برق، سیستم فاضلاب و هواکش است و روشنایی مناسب و کانال‌کشی نیز ندارد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن کنگره شهدا و هزینه‌ای که بالغ بر هزار میلیارد ریال برآورد شده، تلاش داریم تا به برکت برگزاری این کنگره، سالن به بهره‌برداری برسد.

علاوه بر این، آماده‌سازی زمین کنار مجموعه نیز در حال انجام است تا برای برگزاری چندین رویداد مهم، از جمله نمایش میدانی «راز سرزمین عشق» که از ۲۵ شهریور به مدت ۱۵ شب برای حدود ۱۰ هزار نفر از مردم مازندران اجرا خواهد شد، آماده شود. همچنین، نمایشگاه ملی هوا و فضا برای اولین بار در این مجموعه برگزار خواهد شد.

عباس‌پور با اشاره به وضعیت نامناسب محیط بیرونی مجموعه، گفت: با بهسازی و کف‌سازی زمین، تلاش داریم تا این ویژه‌برنامه‌ها به نحو احسن برگزار شوند. نیرو‌های عمرانی در حال فعالیت هستند و راه‌های ورودی مجتمع ورزشی ماهفروجک در حال ترمیم و اصلاح است تا رفت و آمد عموم مردم بدون مشکل انجام شود.

به گفته وی، پارکینگ این مجموعه نیز با ظرفیت حدود پنج هزار خودرو در حال اصلاح و تکمیل است تا به راحتی از خدمات آن بهره‌برداری شود.

با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد که سالن ورزشی ماهفروجک ساری در نهایت به یکی از مراکز مهم ورزشی و فرهنگی استان مازندران تبدیل خواهد شد و به تحقق اهداف ورزشی و اجتماعی این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار