به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن:

دیدار مدیران دانشگاه آزاد گیلان با آزاده دوران دفاع مقدس

به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با آزاده و جانباز سرافراز بهمن باقری جورشری از آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۶۸۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷ - 20August 2024

دیدار جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی گیلان  با آزاده دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه با آزاده و جانباز سرافراز بهمن باقری جورشری از آزادگان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی اظهار داشت: امروز عزت، آرامش و آسایش حاکم در کشور عزیزمان ایران را، مدیون فداکاری‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های شهدا، آزادگان و جانبازان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ادامه داد: آزادگان سلحشور کشورمان بارها،  زیر شکنجه‌های رژیم بعث و با پایبندی به آرمان‌های شهدا و با مقاومتی دلیرانه موجبات سرافرازی ملت ایران و یاس و ناامیدی دشمنان و تقویت نظام اسلامی را فراهم کردند که نیاز است با تمام توان در جهت انتقال این فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان به عنوان الگو و اسوه به جوانان و نوجوانان تلاش کنیم.

بهمن باقری جورشری آزاده و جانباز ۳۰ درصد، دانشجوی رشته مدیریت آموزشی مقطع کارشناسی ارشد واحد رشت و از غیورمردانی است که به‌مدت  ۲۶ ماه در زندان‌های رژیم بعث اسیر بود و با تحمل رنج و شکنجه فراوان توانست آن روز‌های سخت را سپری کند.

بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار