مدیرکل نوسازی مدارس استان قم:

طرح شهید عجمیان برکات فراوانی به دنبال دارد

«اجتهادی» گفت: طرح‌هایی همچون طرح شهید عجمیان، برکات فراوانی به دنبال دارد که از آن جمله می‌توان به هم افزایی و تعامل روزافزون دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.
کد خبر: ۶۸۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹ - 20August 2024

طرح شهید عجمیان برکات فراوانی به دنبال داردبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمدرضا اجتهادی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عصر امروز در نشست هماهنگی و بازدید میدانی طرح شهید عجمیان ۲ در دبیرستان فاطمه زهرا (س) ناحیه یک آموزش و پرورش قم اظهار داشت: طرح‌هایی مانند طرح آجر به آجر و یا طرح شهید عجمیان، برنامه‌هایی در کنار ماموریت کلان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است و قطعا برکات فراوانی خواهند داشت.

وی انس بیشتر خانواده‌ها و اولیای دانش أموزان را با فضای مدرسه، از جمله این برکات خواند و گفت: بسیج سازندگی استان قم در اجرای طرح شهید عجمیان و همچنین طرح قرارگاه کلاسی نو، همراه و همیار اداره کل نوسازی مدارس استان قم بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: خوشبختانه در اجرای این طرح، نهاد‌های مختلف استان در کنار هم هستند و به مردم خدمت می‌کنند.

اجتهادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و از جمله شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله نهضت مدرسه سازی در استان همچنان با قوت و قدرت ادامه یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار