دادستان مرکز سیستان و بلوچستان؛

تمام زائران پاکستانی قبل از ورود به کشور توسط کادر درمان معاینه می‌شوند

مهدی شمس آبادی گفت: هیچ گونه مورد مثبتی از بیماری آبله میمونی در بین زائران مشاهده نشد و به گفته و تاکید کادر درمانی حاضر در پایانه مرزی میرجاوه تمامی زوار پاکستانی قبل از ورود به کشور توسط کادر بهداشت معاینه می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷ - 21August 2024

تمام زائران پاکستانی قبل از ورود به کشور توسط کادر درمان معاینه می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «مهدی شمس آبادی» دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در بازدید از اقدامات صورت گرفته جهت توسعه زیرساخت‌ها در مرز میرجاوه اظهار داشت: هدف از این بازدید تسهیل در امور و خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است.

وی با بیان اینکه در این ایام همه ساله دستگاه قضایی سیستان و بلوچستان در کنار دستگاه های متولی و خدمت رسان است، افزود: در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی چه از لحاظ قضایی و چه از لحاظ مشکلات در ورود زائران دستگاه قضایی نیز در کنار دستگاه های خدمت رسان برای تسریع موارد مذکور حضور دارد.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تجربه قبلی استان در میزبانی از زوار اباعبدالله الحسین علیهم السلام گروه های مردمی و محلی منطقه امکانات خوبی را در اختیار این زائران قرار داده که در این بازدید از محل و گفت‌وگو با زائران همه ابراز رضایت داشتند.

وی در رابطه با رعایت موارد و موازین بهداشتی زوار با توجه به شیوع بیماری آبله میمون بیان کرد: هیچ گونه مورد مثبتی از این بیماری در بین زائران مشاهده نشد و به گفته و تاکید کادر درمانی حاضر در پایانه مرزی تمامی زوار قبل از ورود توسط کادر بهداشت معاینه می شوند و تمامی موازین بهداشتی نیز رعایت می شود.

شمس آبادی ضمن تشکر از رئیس و همکاران حوزه قضایی میرجاوه،گفت: از زحمات و اقدامات تمامی ارگان های دولتی و گروه های مردمی و محلی اعم از شیعه و سنی که واقعا با دل و جان و بدون منت پای کار آمده و به زائرین پاکستانی خدمت رسانی می‌کنند کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها