وزیر کشور:

کنگره اربعین در ایلام بسیار باشکوه درحال برگزاری است

«وحیدی» گفت:کنگره اربعین در ایلام بسیار باشکوه در حال برگزاری و وضعیت زیرساخت‌ها بسیار خوب است.
کد خبر: ۶۸۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹ - 21August 2024

کنگره اربعین در ایلام بسیار باشکوه درحال برگزاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز چهارشنبه در بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، اظهارداشت: تردد در مرز مهران به عنوان شلوغ‌ترین و پرترددترین مرز کشور، روان و در این استان مشکل ترافیکی نداریم.

وی با قدردانی از استاندار ایلام به عنوان رییس ستاد اربعین استان ایلام و همه دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، یادآور شد: کنگره اربعین در ایلام بسیار باشکوه در حال برگزاری و وضعیت زیرساخت‌ها بسیار خوب است. 

وزیر کشور با اشاره به بازدید از پایانه شهید سلیمانی مرز مهران، گفت: خوشبختانه زوار از خدمات ارایه شده و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز مهران رضایت دارند و این رضایت‌مندی نتیجه تلاش همه دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین است.

این مسئول در خصوص آمار مترددین از ابتدای صفر تاکنون از مرز‌های شش‌گانه گفت: ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار نفر از مرز‌های کشور خارج و یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

 «وحیدی» عنوان کرد: در مرز مهران به عنوان شلوغ‌ترین مرز که تردد در آن به سهولت در حال انجام است از اول صفر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از مرز مهران خارج شدند و حدود ۶۰۰ هزار زائر هم برگشتند.

وی اضافه کرد: با تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران کنگره بزرگ اربعین، تمهیدات لازم برای برگشت همه زوار به داخل کشور اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار