فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع):

امنیت کامل و پایدار در مبادی ورودی و خروجی مرز مهران برقرار است

سردار «حسینی» گفت: امنیت کامل و پایدار در مبادی ورودی و خروجی مرز مهران برقرار بوده و بین نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی تعامل خوبی در جهت امنیت پایدار برقرار است.
کد خبر: ۶۸۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸ - 21August 2024

 امنیت کامل و پایدار در مبادی ورودی و خروجی مرز مهران برقرار استسرتیپ پاسدار سید «صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام اظهار داشت:امنیت کامل و پایدار در مبادی ورودی و خروجی مرز مهران برقرار بوده و بین نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی تعامل خوبی در جهت امنیت پایدار برقرار است.

 وی افزود: سامانه بیمارستان صحرایی ۱۲۸ تختخوابی نیروی زمینی سپاه در پایانه شهید سلیمانی مرز مهران مستقر شده که از نسل‌نوین، روزآمد و هوشمند بوده و با توانمندی داخل تولید شده و در سطح غرب آسیا بی‌نظیر است.

«حسینی» ادامه داد: ویژگی این سامانه خوداتکا بودن است که بدون وابستگی به خدمات شهری در بخش‌های تخصصی و عمومی قابلیت داشته و صد درصد فرایند درمان در هر سطحی قابل اجرا می‌باشد.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین بیان کرد:این بیمارستان دارای بخش‌های بستری، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، سونوگرافی است که در نوع خود در خاورمیانه بی‌نظیر بوده و به صورت رایگان و شبانه‌روزی به زائران خدمات‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار