سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

ضرورت آموزش متخصص اروتز و پروتز برای خدمت به جانبازان

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارائه گزارش عملکرد شرکت متد گفت: آموزش نیروی متخصص خدمات ارتز و پروتز در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۶۸۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ - 21August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالرضا عباسپور سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست ارائه گزارش عملکرد شرکت متد اظهار داشت: از زمان تاسیس متد اولین ماموریت واگذار شده به این شرکت ارائه خدمات ارتز و پروتز است و در کنار آن خدمات دیگر (درمانگاهی، بیمارستانی، توانبخشی، آمبولانس و دیگر موارد) به جامعه هدف ارائه می‌شود.

ضرورت آموزش متخصص اروتز و پروتز برای خدمت به جانبازان

وی افزود: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزایش رضایت ایثارگران است و اگر این عزیزان از ما راضی نباشند، کاری انجام نداده‌ایم.

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر از عملکرد مطلوب دکتر حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس سازمان سلامت کوثر در مورد احیا و بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج افزود: بیمارستان‌های روان‌پزشکی شرکت متد همیشه دارای درجه یک اعتبار بخشی بوده است که امسال با احیا و بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، این مرکز نیز دارای درجه یک اعتبار بخشی شده است.

وی با بیان اینکه باید بیشتر تمرکز شرکت متد در بحث ارتز و پروتز باشد، افزود: باید از ظرفیت‌های موجود و نیرو‌های متخصص در بحث آموزش استفاده کرد تا بتوانیم رضایتمندی ایثارگران را بدست آوریم. در همین راستا لازم است با تعامل با دانشگاه‌های توانبخشی، بتوانیم نیرو‌های فارغ‌التحصیل آنان را جذب کرده تا در بحث ارتز و پروتز آموزش ببینند.

سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گرفتن نمایندگی قطعات ارتز و پروتز یکی از اقدامات اصلی شرکت متد است.

عباسپور خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد شرکت متد در ارائه خدمات به ایثارگران مطلوب و عالی است و امیدواریم با حمایت همه دوستان خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار