تقدیر از معلمان جهادی قم در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲

معلمان قمی برگزیده در نخستین آیین ملی معلمان جهادگر کشور، در آیین افتتاحیه طرح عجمیان ۲ تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۸۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 21August 2024

تقدیر از معلمان جهادی قم در آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲، ویژه شاداب سازی و بانشاط سازی مدارس کم برخوردار استان قم با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قم و مسئول بسیج سازندگی استان در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) ناحیه یک برگزار شد. 

به گفته مسئولان، این طرح در شهریورماه با اقداماتی از جمله رنگ آمیزی داخل و خارجی، ایزوگام، شیرآلات، سرویس بهداشتی، تعویض لامپ و کلید پریز، تعمیر کفی و رویی صندلی حیاطی و پارکی در ۲۵۰ مدرسه سطح استان برگزار می‌شود.

متقاضیان حضور در این طرح می‌بایست در سایت اتناب (etnab)، عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، ثبت نام کرده باشند.

در اجرای طرح شهید عجمیان، تامین مدرسه و مدیر و جذب مشارکت مردمی با آموزش و پرورش، تامین وسایل و تجهیزات با نوسازی مدارس و تامین نیروی جهادی با سازمان بسیج سازندگی است.

در مراسم افتتاحیه طرح شهید عجمیان ۲، جمعی از مسئولان از جمله سید ناصر علایی طباطبایی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، علیرضا رحیمی و احمدرضا اجتهادی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان قم، علیرضا ایراندوست رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) و جمعی از خیران، دانش آموزان و مسئولان دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) حضور داشتند.

این مراسم با اجرای گروه سرود جابر همراه بود؛ همچنین از زهرا پاکدامن، فاطمه امینی، محمدسجاد عزیزاللهی و مهدی رمضانی متین به عنوان برگزیدگان جشنواره ملی معلمان جهادی تقدیر شد.

در پایان، مسئولان حاضر به صورت نمادین به رنگ‌کاری یکی از کلاس‌های دبیرستان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار