سردار رادان در مرز مهران:

تردد زائران حسینی از مرز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گذشت‌

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه مرز مهران پرترددترین مرز کشور بوده است، گفت: امروز تردد زائران از مرز سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گذشت.
کد خبر: ۶۸۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 21August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز (چهارشنبه) درجمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران در سلامت و امنیت کامل به کشور عزیزمان بازگشته‌اند.

تردد زائران حسینی از مرز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گذشت‌

وی با تأکید بر اینکه تمهیدات پلیس برای عدم ایستایی زائران در مرزهای ایران و عراق اندیشیده شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، اضافه کرد: توصیه پلیس به زائرانی که از خودروهای شخصی برای مراجعه به مرزهای اربعینی استفاده کرده اند، این است پس از ورود به کشور مدتی را استراحت کرده و پس از رفع خستگی به سمت شهرهای مقصد حرکت کنند.

فرمانده فراجا با اشاره به سهم ۵۰ درصدی ترددات زائران در مرز مهران، گفت: مرزهای شلمچه، خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین بعد از مهران به ترتیب بیشترین تردد زائران را ثبت کرده‌اند.

سردار رادان، پرترددترین مرز در بین مرزهای ۷ گانه را مرز مهران عنوان کرد و گفت: پلیس تا زمان بازگشت همه زائران از سفر اربعین به آنان خدمات رسانی می‌کند.

وی با اشاره به تردد بالای زائران از مرز مهران گفت: سایر مرزهای اربعینی نیز آماده پذیرایی و استقبال از زائران هستند و این عزیزان می‌توانند در صورت تمایل به دیگر مرزها مراجعه کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است طی یک یا دو روز آینده روزهای طوفانی تردد زائران در ورود و خروج را داشته باشیم و همه تمهیدات لازم برای استقبال از زائران نیز اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها