مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد؛

تردد بیش از یک میلیون و ۴۵۸ هزار زائر اربعین از مرز‌های خوزستان

جولانژاد گفت: تاکنون ۳۳۷ هزار و ۶۵۸ زائر ایرانی و ۲۱ هزار و ۵۴۲  زائر خارجی از طریق مرز شلمچه و ۸۷ هزار و ۵۵۷  زائر ایرانی و ۵ هزار و ۱۶۰  زائر خارجی پس از زیارت حرم نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق مرز چذابه وارد میهن اسلامی شدند.
کد خبر: ۶۸۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 21August 2024

تردد بیش از یک میلیون و ۴۵۸ هزار زائر اربعین از مرز‌های خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «محمد جولانژاد» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: از اول ماه صفر تا کنون یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۸۸۷  زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۶۱۱  زائر از مرز شلمچه و ۳۳۹ هزار و ۲۷۶ زائر نیز از مرز چذابه وارد خاک عراق شده‌اند.

وی افزود: در این مدت ۶۸۹ هزار و ۳  زائر ایرانی و ۷۱  هزار و ۴۰۸  زائر خارجی از مرز شلمچه و ۲۰۹  هزار و ۵۱۶ زائر ایرانی و ۳۷ هزار و ۴۳  زائر خارجی از مرز چذابه برای شرکت در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین وارد کشور  عراق شدند. همچنین ۳۳۷ هزار و ۶۵۸ زائر ایرانی و ۲۱ هزار و ۵۴۲  زائر خارجی از طریق مرز شلمچه و ۸۷ هزار و ۵۵۷  زائر ایرانی و ۵ هزار و ۱۶۰  زائر خارجی پس از زیارت حرم نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق مرز چذابه وارد میهن اسلامی شدند.

جولانژاد ادامه داد: همچنین دیروز ۱۷۶ هزار و  ۵۰۸ تردد در پایانه‌های مرزی استان خوزستان به ثبت رسید که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۹۸۱ تردد از مرز شلمچه و ۵۷  هزار و ۵۲۷  تردد در مرز چذابه انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار