معاون سیاسی استاندار همدان تاکید کرد؛

لزوم مردمی کردن فعالیت کتابخانه‌های عمومی

«رضانیا» با اشاره به اینکه مردمی کردن فعالیت کتابخانه‌های عمومی هنر ماست، گفت: باید بر هنجار‌های اجتماعی؛ مطالعه، تمرکز و تقویت فعالیت‌های اجتماعی را دنبال کنیم به عبارت دیگر تمام تلاش ما باید بر این باشد که خواندن را ترویج کنیم تا کتاب‌ها خوانده شوند.
کد خبر: ۶۸۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸ - 21August 2024

لزوم مردمی کردن فعالیت کتابخانه‌های عمومیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان همدان، اظهار داشت: روند حرکت کتابخانه‌های عمومی در ابعاد مختلف رو به رشد بوده و تلاش خوبی در این حوزه طی چند سال اخیر صورت گرفته است که این روند در دولت جدید هم ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اعضای کتابخانه‌های عمومی در کشور به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر می‌رسد که نشان از رشد چند صد درصدی دارد افزود: شبکه کتابخانه‌های کشور، جزء رتبه‌های برتر منطقه است که ظرفیت بسیار خوبی به حساب می‌آید و باید از آن به درستی استفاده کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه مردمی کردن فعالیت کتابخانه‌های عمومی هنر ماست تصریح کرد: باید بر هنجار‌های اجتماعی؛ مطالعه، تمرکز و تقویت فعالیت‌های اجتماعی را دنبال کنیم به عبارت دیگر تمام تلاش ما باید بر این باشد که خواندن را ترویج کنیم تا کتاب‌ها خوانده شوند.

وی با بیان اینکه ۸۹ درصد مردم در هنگام مطالعه کتاب به دنبال محتوا‌های جدید هستند، متذکر شد: ۸۰ درصد مردم نیز از مطالعه کردن لذت می‌برند بنابراین باید در لذت‌بخشی از مطالعه تلاش و برای رفع دغدغه‌های مالی برای تهیه کتاب بکاهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها