یائیر لاپید:

«اسرائیل» منطقه شمال را از دست داده است

رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در واکنش به تشدید حملات حزب‌الله لبنان به شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی گفت: اسرائیل منطقه شمال را از دست داده است.
کد خبر: ۶۸۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 21August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در پیامی نوشت: پس از تشدید تنش در شمال، حمله مستقیمی به منطقه «کتسرین» انجام شد.

لاپید: «اسرائیل» منطقه شمال را از دست داده است

طبق گزارش وبگاه «صدی البلد»، وی درباره حملات حزب‌الله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جولان اشغالی و منطقه «الجلیل علیا» گفت: کابینه شمال را از دست داد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) از شلیک بیش از ۶۰ راکت و موشک از لبنان به منطقه «کتسرین» در مرکز بلندی‌های اشغالی جولان خبر دادند. براساس گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند دست‌کم پنج تن در پی حملات حزب‌الله به «کتسرین» زخمی شده‌اند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد برخی راکت‌ها و موشک‌ها به چندین ساختمان در شهرک «کتسرین» اصابت کرده و شماری از خیابان‌ها و مسیر‌ها در جولان بسته شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به‌ویژه پس از ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی ارشد این جنبش در ضاحیه جنوبی بیروت به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری، ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آنها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها