معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره ملی کاریکاتور کودکان جنگ غزه در همدان

«فیض‌منش» از برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره ملی کاریکاتور کودکان جنگ غزه طی فردا در قالب برنامه‌های روز همدان در مجتمع آوینی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ - 21August 2024

برگزاری نمایشگاه آثار جشنواره ملی کاریکاتور کودکان جنگ غزه در همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «هادی فیض‌منش» معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران از آئین افتتاح نمایشگاه آثار جشنواره ملی کاریکاتور کودکان جنگ غزه طی فردا در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی همدان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در قالب برنامه‌های روز همدان طی ساعت ۹ صبح در مجتمع آوینی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره ملی کاریکاتور کودکان جنگ غزه از اردیبهشت ماه امسال در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آغاز شد، افزود: : هدف از این جشنواره محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان مظلوم غزه بود که متاسفانه هر روز نیز بر تعداد این جنایت‌ها افزوده می‌شود.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه  این جشنواره به صورت استانی بود اما در حین کار فراتر رفت به صورت ملی شد و بعد هم شاهد ارسال آثاری از دو کشور مکزیک و چین به دبیرخانه بودیم افزود: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار به این جشنواره، در مجموع ۴۱۵ اثر از ۳۴۴ هنرمند به دست ما رسید که مورد داوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۷ اثر به عنوان آثار برگزیده در جشنواره کاریکاتور کودکان جنگ غزه انتخاب شده است عنوان کرد: این آثار فردا با افتتاح نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

فیض‌منش با اشاره به اینکه از بین آثار برگزیده شده سه اثر به عنوان برندگان جشنواره، چهار اثر شایسته تقدیر و یک اثر هم به عنوان برگزیده حوزه کودک و نوجوان انتخاب شده است خاطرنشان کرد: فردا در همایش روز همدان در سالن اجتماعات آوینی از این برگزیدگان تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آثار جشنواره ملی کاریکاتور کودکان جنگ غزه از یکم تا هشتم شهریور ماه در گالری مجتمع شهید آوینی به نمایش گذاشته می‌شود گفت: علاقمندان می‌توانند در طول هفته به این نمایشگاه مراجعه و از آثار دیدن کنند که قطعا مورد توجه همه بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان متذکر شد: متاسفانه در جنگ غزه تقریبا ۱۵ هزار کودک مظلوم فلسطین شهید شدند و وظیفه همه ما مسلمانان است که به نوعی این مظلومیت را به گوش همه انسانهای آزاده برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها