دستگیری عوامل تیراندازی به سمت شهروندان زابلی

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری افراد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان، باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند در اقدام غافلگیرانه پلیس شهرستان زابل خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 21August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «سرهنگ علیرضا دلیری» جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دنبال اعلام یک فقره تیراندازی منجر به جرح، در یکی از خیابان‌های شهرستان زابل، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فرماندهی این شهرستان قرار گرفت.

دستگیری عوامل تیراندازی به سمت شهروندان زابلی

وی افزود: با تحقیقات میدانی و تخصصی پلیس مشخص شد، فردی به دلیل اختلافات شخصی با یک قبضه سلاح شکاری به سمت دو شهروند اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی منجر به مجروحیت آن‌ها شده و بلافاصله از محل متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا با کار شبانه‌روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران پلیس، در نهایت هویت متهم مشخص و با هماهنگی‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: همچنین در یک عملیات دیگر ماموران پلیس زابل موفق شدند، شخصی را که به علت اختلافات خانوادگی با سلاح کلاشینکف به سمت خودروی یک شهروند در یکی از خیابان‌های حاشیه‌ای این شهرستان اقدام به تیراندازی و باعث خسارت به آن شده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ دلیری با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و هر کس به هر نوع امنیت و احساس امنیت مردم را خدشه کار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و ماموران جان بر کف پلیس هرگز اجازه جولان به ناامن کنندگان را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها