مادر شهیدان رضا‌زاده به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه «فاطمه ذوالفنون شمس آبادی» مادر شهیدان گرانقدر «میرزاعلی و صفرعلی رضازاده» به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 
کد خبر: ۶۸۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ - 21August 2024

مادر شهیدان رضا‌زاده به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، حاجیه «فاطمه ذوالفنون شمس آبادی» مادر شهیدان گرانقدر «میرزاعلی و صفرعلی رضازاده» امروز به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. 

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این مادر گرانقدر فردا (پنج شنبه یکم شهریور ساعت ۸ صبح) برگزار و در قطعه صالحین گلزار آرامستان بهشت آباد دزفول به خاک سپرده می‌شود. 

فرزندان این مادر صبور «میرزاعلی رضازاده» متولد ۱۳۳۶ در مورخ ۱۳ مهرماه ۱۳۶۰ در فیاضیه آبادان و «صفرعلی رضازاده» متولد ۱۳۴۲ در تاریخ ۱۲ اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر و در منطقه پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. مزار مطهر این برادران شهید در گلزار شهدای شهید آباد دزفول، زیارتگاه عاشقان است.

به همین مناسبت سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با صدور پیام مشترکی، درگذشت این مادر مومنه را به بازماندگان و خانواده‌های معظم شهدای دزفول تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها